„Coface“ pristato API portalą - naują skaitmeninę platformą, skirtą API sprendimams

Ši skaitmeninė platforma suteikia klientams ir partneriams visas API (taikomųjų programų sąsajų) galimybes.

„Coface“ API portalas sukurtas daugiausia kreditų vadybininkams ir finansų direktoriams, kurie nuo šiol gali pasiekti „Coface“ paslaugas ir pasinaudoti jos sukaupta kompetencija iš savo darbo vietos (per verslo taikomąsias programas, specializuotą programinę įrangą ir pan.) ir taip dar veiksmingiau valdyti prekinių kreditų riziką. 

 

Betarpiška prieiga prie „Coface“ paslaugų ir duomenų bet kurioje pasaulio vietoje


„Coface“ investuoja į šią sritį siekdama pateikti savo klientams pažangius skaitmeninius rizikos valdymo sprendimus, atitinkančius geriausius rinkos standartus.  

Paprastame naudotojams „Coface“ API portale šiuo metu siūlomi 26 prekinių kreditų draudimo arba verslo informacijos API produktai ir prieiga prie „Coface“ paslaugų ir unikalių duomenų apie daugiau kaip 188 milijonus įmonių. Naudodamiesi šiais sprendimais, „Coface“ klientai gali sumažinti kai kurias sąnaudas (vystymo, techninės priežiūros), taip sutaupydami laiko ir išteklių. 

 

Su programinės įrangos kūrėjų pagalba užtikrinama suasmeninta klientų patirtis


Dar vienas API portalo tikslas yra „Coface“ verslo klientų IT kūrėjų poreikių, kurie taip pat suinteresuoti grupės sprendimais, tenkinimas. Dabar šioje platformoje jie gali nesunkiai sąveikauti su „Coface“ aplinka, o taip pat kurti individualiai pritaikytus API sprendimus, remdamiesi savo verslo taikomųjų programų arba veiklos sektoriaus specifinėmis ypatybėmis.

 

Klientų prisijungimo galimybė - vienas svarbiausių iššūkių „Coface“ ir jos klientams


Praėjus keletui mėnesių po „Alyx“, draudėjams skirto skaitmeninio kreditų rizikos valdymo asistento, paleidimo „Coface“ toliau įgyvendina iniciatyvas, kuriomis siekia užtikrinti geresnes prisijungimo galimybes klientams  ir palaikyti juos skaitmeninant veiklą. 

Tai naujas partnerystės, kurią kuriame su savo klientais, etapas. Junglumas šiandien yra viena būtinų kliento patirties dalių, kaip kad šio tūkstantmečio pradžioje įmonei buvo būtina turėti interneto svetainę arba susikurti savo mobiliąją programėlę. Tokie sprendimai patenkina  mūsų partnerių keliamus vis didesnius reikalavimus našumui, sklandesnei klientų kelionei ir naujų pasiūlymų kūrimui. Esame įsitikinę, kad junglumas yra vienas pagrindinių būdų suteikti klientams kokybiškesnes paslaugas ir išsiskirti iš kitų rinkoje. 

- Brice Tariel, grupės inovacijų direktorius

Mūsų sprendimai jums