Ši skaitmeninė platforma suteikia klientams ir partneriams visas API (taikomųjų programų sąsajų) galimybes.
„Coface“ API portalas sukurtas daugiausia kreditų vadybininkams ir finansų direktoriams, kurie nuo šiol gali pasiekti „Coface“ paslaugas ir pasinaudoti jos sukaupta kompetencija iš savo darbo vietos (per verslo taikomąsias programas, specializuotą programinę įrangą ir pan.) ir taip dar veiksmingiau valdyti prekinių kreditų riziką.
Betarpiška prieiga prie „Coface“ paslaugų ir duomenų bet kurioje pasaulio vietoje
„Coface“ investuoja į šią sritį siekdama pateikti savo klientams pažangius skaitmeninius rizikos valdymo sprendimus, atitinkančius geriausius rinkos standartus.
Paprastame naudotojams „Coface“ API portale šiuo metu siūlomi 26 prekinių kreditų draudimo arba verslo informacijos API produktai ir prieiga prie „Coface“ paslaugų ir unikalių duomenų apie daugiau kaip 188 milijonus įmonių. Naudodamiesi šiais sprendimais, „Coface“ klientai gali sumažinti kai kurias sąnaudas (vystymo, techninės priežiūros), taip sutaupydami laiko ir išteklių.
Su programinės įrangos kūrėjų pagalba užtikrinama suasmeninta klientų patirtis
Dar vienas API portalo tikslas yra „Coface“ verslo klientų IT kūrėjų poreikių, kurie taip pat suinteresuoti grupės sprendimais, tenkinimas. Dabar šioje platformoje jie gali nesunkiai sąveikauti su „Coface“ aplinka, o taip pat kurti individualiai pritaikytus API sprendimus, remdamiesi savo verslo taikomųjų programų arba veiklos sektoriaus specifinėmis ypatybėmis.
Klientų prisijungimo galimybė - vienas svarbiausių iššūkių „Coface“ ir jos klientams
Praėjus keletui mėnesių po „Alyx“, draudėjams skirto skaitmeninio kreditų rizikos valdymo asistento, paleidimo „Coface“ toliau įgyvendina iniciatyvas, kuriomis siekia užtikrinti geresnes prisijungimo galimybes klientams ir palaikyti juos skaitmeninant veiklą.
- Brice Tariel, grupės inovacijų direktorius