Pranešimų apie pažeidimus teikimas
Kaip reguliuojama įmonė, „Compagnie Française d’Assurance pour le Commerce Extérieur“(toliau – „Coface”) yra įsipareigojusi dirbti etiškai ir laikydamasi galiojančių įstatymų bei reglamentų. Siekdama užkirsti kelią incidentams ir apsaugoti asmenis, kurie praneša apie netinkamą elgesį vykdant veiklą, „Coface“ skatina laikytis sąžiningumo ir nešališkumo standartų.
Kokia yra pranešimų apie pažeidimus tvarka?
Kaip numatyta „Coface“ pranešimų apie pažeidimus tvarkoje, pranešimų apie pažeidimus teikimas yra numatytas tam, kad fiziniai asmenys galėtų sąžiningai1 ir negaudami tiesioginio finansinio atlyginio pranešti apie įtariamus arba numanomus incidentus, susijusius su įstatymo arba reglamento pažeidimu, grėsme bendriesiems interesams arba jų pažeidimu, įskaitant „Coface“ elgesio kodekso pažeidimus.
Pranešimai gali būti teikiami dėl sukčiavimo, korupcijos, pinigų plovimo, terorizmo finansavimo, tarptautinių sankcijų pažeidimo, netinkamo įmonės išteklių naudojimo, interesų konflikto, prekybos pasinaudojant viešai neatskleista informacija, konkurencijos ir antimonopolinių įstatymų pažeidimo, asmens duomenų apsaugos įstatymų pažeidimo, priekabiavimo arba diskriminacijos darbe arba netinkamo elgesio „Coface“ vykdant teisines pareigas savo klientams, tačiau tuo neapsiribojant.
Teikiantieji pranešimus apie pažeidimą gali rinktis tinkamiausią iš keleto pranešimo apie įtariamą arba numanomą pažeidimą pateikimo kanalų, kaip aprašyta „Coface“ pranešimų apie pažeidimus tvarkoje. Bendruoju el. pašto adresu whistleblowing@coface.com galima naudotis kaip išoriniu kanalu. Netrukus bus paskelbta pranešimo forma.
1 Nors už nesąžiningą naudojimąsi šia priemone pranešimo teikėjui gali grėsti sankcijos arba patraukimas baudžiamojon atsakomybėn, sąžiningai pateikęs pranešimą apie pažeidimą asmuo niekada nebus baudžiamas jokiomis sankcijomis, net jeigu vėliau pasirodytų, kad faktai buvo netikslūs arba nesukuria pagrindo imtis tolesnių veiksmų.
Atkreipkite dėmesį, kad „Coface“ surinktus duomenis naudos tik pranešimo tvarkymo tikslu. Norėdami daugiau sužinoti apie savo asmens duomenų tvarkymą ir pasinaudoti savo teisėmis, susipažinkite su „Coface“ duomenų apsaugos tvarka.
Internetinės prieigos klientams ir brokeriams
- „CofaNet“
Klientams - „CofaNet“
Internetinė „Coface“ platforma, skirta jūsų pirkėjų įsiskolinimų valdymui. Visapusiškas rizikos stebėjimas. Tiesioginė prieiga prie visų sutartyje numatytų priemonių.
- „Broker portal“
Brokeriams - „Broker portal“
Partneriams skirta platforma, leidžianti stebėti veiklą ir valdyti klientų portfelį (šalyse, kuriose tai galima daryti).
- „iCON“
„iCON“
„iCON“ yra informacijos apie įmones platforma, padedanti įvertinti įmonių kreditingumą. Sužinokite partnerių ir klientų finansinę padėtį.
Inovatyvūs skaitmeniniai sprendimai
- „Coface“ API
„Coface“ API
Nustokite derinti įvairias programas. Susipažinkite su „Coface“ API galimybe ir integruotais „iCON by Coface“ bei prekinių kreditų draudimo sprendimais.