„Making trade happen“

„Coface“ – tai daugiau kaip 4 900 specialistų, kurie atstovauja 80 skirtingų tautybių ir dirba 58 šalyse, komanda.

Dirbame siekdami bendro tikslo: sudaryti palankesnes sąlygas prekybai pasaulyje ir įtvirtinti savo, kaip vienos pirmaujančių prekinių kreditų draudimo teikėjų, poziciją.

„Coface“ glaudžiai bendradarbiauja su maždaug 100 000 klientų visame pasaulyje, kurie vykdo veiklą įvairiuose sektoriuose ir padeda jiems plėtoti verslą -  stiprina įmones, padeda joms tapti dinamiškesnėmis ir sėkmingiau dirbti.

Prisijunk prie mūsų!

„Coface“ nuolat ieško talentų, galinčių praturtinti mūsų kultūrą ir prisidėti prie įmonės veiklos plėtojimo.

Siekdami strateginiame plane numatytų tikslų, visose šalyse, kuriose dirbame, į įvairias pareigas priimame skirtingą patirties bagažą sukaupusius žmones.

Tai taikome kalbėdami ir apie finansų analitikus, ir apie rizikos vertintojus, ir pardavimo specialistus, IT sistemų, duomenų, pokyčių valdymo, finansų ar  žmogiškųjų išteklių specialistus.

Laukiame įvairių kandidatų, įskaitant ir turinčių patirties kitose nei mūsų veiklos srityse!

Darbo pasiūlymai

4 priežastys dirbti „Coface“

Kuo darbo „Coface“ patirtis unikali čia dirbantiems žmonėms?

Mūsų specialistai sutiko pasidalyti, koks yra jų kasdienis gyvenimas „Coface“.

Padedame verslo įmonėms augti

„Coface“ tikslas yra sudaryti palankesnes sąlygas pasaulinei ir vietos prekybai teikiant paslaugas, kuriomis padedame įmonėms priimti tinkamus komercinius sprendimus. Bendradarbiaujame su verslu, vykdydami neatsiskaitymo rizikos prevenciją ir teikiame apsaugą, drausdami prekinių kreditų draudimu.

Be to, mūsų vaidmuo yra padėti klientams orientuotis be galo sparčiai besikeičiančiame pasaulyje. Teikiame informaciją, kuri padeda klientams gauti nuodugnių žinių apie jų klientus, tiekėjus ar potencialius pirkėjus, atlikdami jų finansinės padėties ir patikimumo vertinimą.

Mes taip pat prognozuojame pagrindines ekonomines tendencijas ir analizuojame riziką pagal geografinius regionus bei sektorius. Dirbti „Coface“ reiškia prisidėti prie šios unikalios mikro- ir makro-kompetencijos kūrimo, tobulinimo ir garsinimo bei kasdien teikti pagalbą įvairioms verslo įmonėms priimant sprendimus įgyvendinant komercinę strategiją.

  • „Coface“ „Global Solutions“ komandos skatina daugiašalių įmonių vystymąsi teikdamos specialiai joms pritaikytas paslaugas. Šiame vaizdo įraše „Tyrolit“, vieno iš mūsų klientų, atstovai pasakoja apie kasdien iš „Coface“ gaunamą pagalbą.

Žmogiškoje, įtraukioje bendruomenėje augame patys

Sąsajos su pasauliu reiškia tarpusavio ryšius!

Vienas iš „Coface“ išskirtinių bruožų yra tas, jog esame tarptautinė, tačiau žmogiška įmonė, kurioje svarbus kiekvienas žmogus. Jus sups įvairūs skirtingų kartų, lyčių ir kultūrų žmonės. Žmogiškoji dimensija atsispindi ir mūsų vertybėse: vertiname paprastumą, prieinamumą ir atvirumą.

Kaip darbdavys, „Coface“ yra įsipareigojusi laikytis socialiai atsakingo požiūrio ir vykdyti tris pagrindines misijas:

  • puoselėti įtraukią darbo aplinką;
  • padėti darbuotojams augti;
  • skatinti lygias galimybes ir kovoti su visomis diskriminacijos formomis.

The Happeners Making Trade Happen How does Coface connect you to the rest of the world? I have always had to work with people who are very open-minded in a sense, very open to international growth. And in my day-to-day work I'm always working with people from other countries, both at the local level - there are always foreigners in almost all the subsidiaries - but also at the regional and group level. Everyday, we communicate with the risk underwriting centres located in seven regions around the world. I think the cultural context that we have gives us the opportunity to share and implement unconventional solutions, to exchange experiences, ideas; to look at different management styles, and implement some of them in our day-to-day work. What makes the employee experience at Coface special for you? I don't feel that there are differences in terms of culture, nationalities, or even location. For me, we work in a team that is located in different places, but in everyday life, we don't see where each of us is located. We work and we make progress on our projects. It's the style of communication between departments with a willingness to always help out, and to share the experience and knowledge. I know colleagues who have very local jobs, but have been assigned international, global or regional projects. And yes, I think that has always meant that Coface can make you feel comfortable, and that you can always have that international vision and that intercultural support. Coface has an open culture: here, we can speak up freely, and share ideas across the organisation. Coface is like a big family: it does not matter what your nationality is, or what accent you speak. Each of us is contributing to the world economy, and that's our common objective. At Coface, we are Making Trade Happen. The Happeners Making Trade Happen Watch the series at coface.com/happeners

Ką apie tai kalba mūsų kolegos

  • „Mūsų vidinė „Women to Lead“ iniciatyva ieško būdų, kaip moterims siekti karjeros „Coface“. Be to, esame įsipareigoję puoselėti įvairovę ir visuose įmonės valdymo lygmenyse turime įvairių kartų atstovų. Įvairovė atsispindi ir priimant sprendimus, o tai, be abejonės, suteikia pranašumo!“

Leigh M., Rizikos, teisės ir atitikties užtikrinimo projektų vadovė (Pietų Afrika)

Sujungiame su pasauliu

Dirbti pasaulinės ekonomikos ritmu reiškia dirbti daugiakultūrėje aplinkoje. Mūsų komandos iš viso pasaulio sutelkia savo žinias, meistriškai padėdamos mums perprasti konkrečią rinką ir išspręsti klientų problemas.

Mūsų globalus požiūris – vienas svarbiausių veiksnių kasdieniame „Coface“ darbe, kur:

  • siekdami kuo geriau aptarnauti savo klientus visame pasaulyje, glaudžiai bendradarbiausite su kolegomis užsienyje;
  • biure, per pasitarimus ir mokymo programose dirbsite kartu su skirtingų tautybių ir kultūrų kolegomis;
  • turime unikalų tarptautinį tinklą, todėl galėsite pasinaudoti įvairiausiomis judumo galimybėmis - galėsite pretenduoti padirbėti užsienyje!

We received a request from a major French car manufacturer, who wants to develop its electric vehicle sales, via its main distributor in Denmark. How do you work together to meet clients' needs? I'll start by going to the Economic Research Department, to ask them for information about Denmark, specifically the electric vehicle distribution segment in the country, and market share figures, if possible. Then I go to the Information Department, to ask them about this distributor, what is the financial trend. As the economist for Northern Europe, I'm am of course the first port of call when it comes to Danish market issues. In this specific case that we're looking at, the first thing I'll do is examine automotive market data for Denmark. For example, registration figures, or the current e-vehicle trends. When I have summarized that, then I have a nice macroeconomic picture. But when it comes to micro data, for example, the specific business environment, then of course I pass this question on to my risk colleagues on site. In order to understand the risk involved with the market for electrical vehicles, I'd take a look at publically available information, such as government regulattions, the electric vehicle market's development, as well as key figures from the company. I would also contact their CFO or CEO and talk about their company, to learn about their sales figures, and what developments they expect to see in the future. What is the added value of collaboration for clients? The Coface system, is based on being "close to the risk": we know that the local people are our teams in the field, and are the best placed to respond to the requests we receive. Here, at the EIC, (Enhanced Information Centre) we survey, and collect knowledge about the most significant parts of the exposure that Coface has. You can never know absolutely everything, but you can still get enough information to improve your understanding of the company. The strong international environment is a great advantage when looking at risks from different angles and therefore making the best possible risk assessment - even if that means I have to juggle my work around different time zones! At Coface, we are Making Trade Happen. The Happeners Making Trade Happen Watch the series at coface.com/happeners

Ką apie tai kalba mūsų kolegos

  • „Coface“ kasdien dirbu su kolegomis, kurių patirtys labai skirtingos. Tokioje aplinkoje galiu pažinti įvairias kultūras ir požiūrius, net neišeidama iš biuro! Mūsų įvairovė skatina kūrybiškumą ir gerina įmonės rezultatus. Dėl to „Coface“ yra puiki vieta dirbti. Didžiuojuosi būdama šios komandos dalimi.“

Yuliia N., Svarbių klientų projektų vadovė, „Coface Global Solutions“ (Dubajus)

Iš naujo atrandame ir kuriame ateitį

Kiekvieną dieną siekiame vis naujų aukštumų, nuolat bandome pranokti savo pasiekimus ir ankstesnes sėkmes. Jau daugiau kaip 75 metus tai padeda „Coface“ dirbti sėkmingai!

Integruojame į veiklos modelį naujas technologijas, ypač duomenų mokslo pasiekimus, stengdamiesi supaprastinti ir tobulinti savo veiklą.

Skatiname naujus, lankstesnius, bendradarbiavimu paremtus darbo metodus.

Pasaulis nuolat keičiasi, todėl palaikome inovatyvias idėjas ir vertiname smalsų protą - vyrus ir moteris, kurie veržiasi ir drįsta kurti naują pasaulį. 

In innovation, we do two main things. We have a prospective work, trying to identify the technological trends in use that will impact our businesses, our customers and our partners. We have a customer vision that guides our project. We don't do R&D to develop projects that will remain in a laboratory, but we are already driven by an existing need of our customers, which are the business lines. Coface's international database is unique in the world. The data contained in this database allows us to be absolutely predictive in evaluating a single company and the market; the risks of the market where the company operates. And this is absolutely a competitive and innovative key. We set up a hackathon, where we brought about forty people together from seven different regions. I think there were about fifteen countries represented and we got them to work remotely on customer needs, so they connected with the customers. They came, we had several stages and finally, we managed to produce a kind of prototype that we showed to our clients, who were very satisfied. So, from there, we started to build the product. With a series of small weekly challenges, each week we asked the teams to ask themselves a question, so one challenge per week. And at the end of the week, they would come and pitch their proposal. So, at the end of this hackathon, I participated in the development of the product by extracting the data used to build the different indicators used in this product. We created an innovative, user-friendly platform with the purpose of guiding companies in their sales choices. All of this not only involving our staff but also involving the clients, and this allowed us to launch a platform more rapidly, in a better performing way. Innovation is the key to success for a company. Improving our own offer, listening to the market, testing all aspects of the platform, understanding if we're meeting our clients' needs and listening to the commercial feedback. All of this helps you to innovate and to succeed. Our team works in an iterative way. Generally, we start by trying to understand a need. Then we dig in when we think we have something that starts to work. We'll do some tests. We'll try to propose things, mock-ups to customers, or test a technology with them with Coface employees. And then, the more we advance, the more we'll enrich the solution to obtain something that is a complete solution in the end. Creating a product in less than six months that corresponds to customer needs proves that we are agile. It proves that we listen to our customers and it proves that there is real creativity in what we do. At Coface, we are making trade happen.

Ką apie tai kalba mūsų kolegos

  • „Sumanėme „komercinio centro“ idėją su lanksčiu procesų valdymu ir pažangia technologija, kad galėtume suburti naują komandą, kurios pagrindinė užduotis būtų klientų aptarnavimas. Tai padėjo mums pagerinti aptarnavimo kokybę!“

Bjoern M., Vyresnioji vystymo projektų vadovė (Vokietija)